KENAPA RAKYAT MALAYSIA PERLUKAN PHYTOCOL-ST ?

by azszua03 on 16 June 2014

 

Entry sebelum ini berkenaan Fitosterol dan fungsinya dalam badan kita. Sekarang ni nak citer pulak mengapa kita sebagai rakyat Malaysia ni sgt memerlukan fitosterol di dalam Phytocol-st keluaran Shaklee Corporation. Ha…sebelum tu buka minda dan mata luas2 yer….dan tanya diri sendiri, sebab hanya anda sahaja yg tahu bagaimana anda jalani hidup anda.

Fakta yg perlu anda tahu. Lebih 6 Juta dari golongan dewasa di Malaysia ini menghidapi masalah kolesterol tinggi. Tahukah anda mengapa dan bagaimana rakyat Malaysia mendapat masalah kolestrol tinggi ini? dan tahukah anda bagawa masalah kolestrol tinggi ini adalah penyebab kepada pelbagai penyakit kronik seperti penyakit jantung, hypertension, stroke dan kerosakan hati.
Anda tahu bahawa fitosterol adalah kandungan utama yg terdapat di dalam Phytocol-st dan anda tahu, sehari tubuh manusia memerlukan 2000mg fitosterol untuk menghalang penyerapan kolesterol. Tapi mampukah anda makan ini utk mendapatkan 2000mg fitosterol? 200 batang lobak merah, 70keping roti gandum dan 425biji tomato dalam sehari? mau pecah perut…hahaha…ok itu satu hal yg tak mungkin anda dpt lakukan….
phytocol-st, phytocol-st shaklee, phytocol shaklee, kolesterol, fitosterol, kolestrol melaysia, penyakit jantung, hypertension
Bagaimana pula dengan ini? 3 hidangan sehari, mampukah anda hanya mengambil 300mg kalori? ni menu utama, tidak termasuk kudap-kudapan, supper, tea break lagi tau. kerana untuk menjaga paras kolesterol seorang dewasa sihat, hanya disarankan 300mg kalori sehari, jika ada masalah kesihatan terutamanya jantung, hanya 200mg kalori sehari. nak makan ape jer tu? Dahlah kat Malaysia ni makanan sedap2, macam2 jenis, manis, masin, masam semua pun sedap je kan?
phytocol-st, phytocol-st shaklee, phytocol shaklee, kolesterol, fitosterol, kolestrol melaysia, penyakit jantung, hypertension
Jadi, cuba anda berfikir semula….dengan jumlah kalori yg lebih 1000mg sehari (ini minima ye), tanpa pengambilan fitosterol 2000mg sehari, bagaimana anda nak kawal paras kolesterol anda? mungkin boleh turunkan kalori melalui senaman, tetapi berapa ramai yang konsistan senaman setiap hari? berapa lama anda melakukan senaman untuk kurangkan kalori yg banyak tu? Fikir dan anda sendiri tahu jawapanya.
Jawapan saya? Apa yang saya dan keluarga buat untuk mencegah masalah kolestrol ini? Saya ambil Phytocol-ST Shaklee 2 biji 2 kali sehari. Ini kerana saya tak mahu sehingga perlu makan ubat dari KKM yg sudah tentu ubat sentetik yg berisiko merosakkan hati, buah pinggang dan menjadi pelupa jika diambil secara berpanjangan. Lebih baik saya bertindak dari sekarang, makan Phytocol yg larut pantas didalam air (lebih pantas larut daripada B complex tau) dan mudah diserap oleh badan tanpa meninggalkan sebarng kesan kepada organ. Eh ni bukan main cakap kosong jer tau…Shaklee buat 340 kali ujian terhadap setiap produk dan juga ujian dari pihak ketiga.
phytocol-st, phytocol-st shaklee, phytocol shaklee, kolesterol, fitosterol

 

so semua rakyat Malaysia, jangan abaikan mesej saya ini….kawal paras kolestrol anda, hidup lebih sihat dan jika susah untuk kawal kadar kalori anda…ambillah Phytocol-ST sebagai “bodyguard” anda.
Dapatkan konsultasi istimewa dari saya jika anda membuat pembelian dari kami. ikuti langkah2 membuat pesanan disini

Your trusted SID

Your Trusted SID
Azmiah & Huzair
Hp: 010-3223139

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: