OSTERMATRIX : KALSIUM PALING MUDAH DISERAP BADAN

by azszua03 on 27 March 2015

Mungkin ramai yang dah kenalpun dengan supplemen kalsium yang satu nih. Antara hot produk Shaklee la katakan…Dengan harga yang reasonable, Ostematrix sangat istimewa dimata pengemarnya. Setakat saya jual 20-30 botol sebulan kepada pelanggan tetap Ostematrix tu dah biasa.

kalsium, ubat tulang, tulang rapuh,osteoporosis, suplemen kalsium, calcium citrate, kalsium semulajadi, tulang kuat, gigi kuat, kalsium larut air, bagaimana nak dpt kalsium, kekurangan kalsium, ostematrix shaklee, keistimewaan ostematrix
OsteMatrix Shaklee

Kepada yang belum kenal, mari saya kenalkan dan share keistimewaan si putih Ostematrix ni. Bagi anda jatuh cinta nanti lepas mencubanya.

  • ¬†Ostematrix adalah kalsium yang diserap 99% oleh tubuh.

keistimewaan yang satu ni mmg jarang sgt anda temui pada suplemen kalsium yg banyak jual dipasaran. Kalsium mudah diserap oleh tulang hanya dengan adanya kandungan vitamin D di dalamnya. Jadi, Ostematrix dari Shaklee sememangnya mengandungi khasiat Vitamin D sebagai pelengkap kalsium sekaligus memastikan jumlah kalsium yg diserap oleh tulang adalah maksimum. Cukup dengan 4 biji ostematrix sehari anda mendapat jumlah keperluan kalsium yg lengkap (sebiji 250mg).

kalsium, ubat tulang, tulang rapuh,osteoporosis, suplemen kalsium, calcium citrate, kalsium semulajadi, tulang kuat, gigi kuat, kalsium larut air, bagaimana nak dpt kalsium, kekurangan kalsium, ostematrix shaklee, keistimewaan ostematrix
4biji sehari melengkapkan keperluan kalsium saya sehari!
  • Ostematrix dari bahan semulajadi.

Ostematrix dan juga produk lain yang dikeluarkan oleh Shaklee adalah dijamin 100% semulajadi. Ostematrix dihasilkan dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati. Ostematrix merupakan calsium cirate iaitu kalsium yang larut dalam air dan tidak meninggalkan sisa pada buah pinggang sekaligus bagus utk mereka yang menghidapi batu karang. Selain itu ostematrix bukan kalsium yg dibuat dari Dolomite, atau dari kerang kerangan yg biasa digunakan oleh suplemen kalsium dipasaran. Bahayanya kalsium dari Dolomite dan kerang kerangan ini ialah kemungkin tinggi risiko kalsium terbabit dicemari dengan logam berat dan merbahaya.

  • Ostematrix mengandungi copper, manganes, boron, zinc dan magnesium.

selain dari bahan utama iaitu kalsium, ostematrix juga didatangkan khas bersama bahan bahan mineral yg diperlukan oleh tubuh badan manusia. Zinc, copper, boron dan mangan adalah mineral yg diperlukan utk membantu meningkatkan metabolisme tulang sekaligus memampatkan jisim tulang. Bahan bahan ini mengikut sukatanyang dibenarkan.

  • Ostematrix diserap oleh tulang dlm tempoh 12jam shj!

Sebagaimana saya beritahu diatas, ostematrix adalah calcium citrate iaitu larut air dan ujian klinikal membuktikan bahawa kalsium dari ostematrix diserap sepenuhnya hanya dalam masa 12jam shj! Best kan? kalau minum susu pun 30% jer kalsium yang diserap dan disimpan oleh tulang, tapi kalsium dari Ostematrix hampir 99% disimpan dan diserap oleh tulang. Dah lah tu,dalam masa yang singkat jer…so kalau kalsium dlm tulang kita telah digunakan, ostematrix boleh gantikan dengan segera. Jangan tinggalkan Ostematrix sebagai supplemen harian anda tau

Bagaimana nak dapatkan Ostematrix?

Boleh dapatkan ostermatrix dari pengedar2 Shaklee yang sah di seluruh negara. Atau anda juga boleh menghubungi saya untuk mendapatkan bekalan. PM di FB saya Noorazmiah Mohamad atau call/sms/WSP +6010-3223139/+6019-2423139. Insyaallah perkhidmatan pantas dan konsultasi terbaik buat anda.

Saya kongsi!
Your Trusted SID
Azmiah & Huzair
Hp: 010-3223139

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: