5 PATENT VIVIX SI ANTI PENUAAN

by azszua03 on 10 October 2016

Assalamulaikum dan selamat petang semua….

Hari ni nak cerita tentang Vivix Shaklee lagi. Nasib korang la yer…asyik baca pasal vivix jer…hahaha…nak buat macam mana dah memang kesukaan dan kegemaranku. Kalau suka, kenalah cerita selalu kan? Macam org bercinta tu, asyik teringat kat kekasih hati….hihihi

Update terkini, Patent Vivix bukan 3 tau, tapi 5. Ramai yang tahu Patent Vivix 3 shj kan? So sini akak nak beritahu Patent Vivix Shaklee ada 5 yer, bukan 3 dan patent vivix bukan patent pending lagi. Dari 3 dah bertambah jadi 5. seronok tak sbb vivix dah tambah patent lagi? Best kan?

Eh sebelum tu Apa benda maksud Patent tu? meh teruskan membaca….tak baca rugi la korang.

Apa itu Patent?

Ha, sebelum tu ada ke yang tertanya tanya apa benda maksud Patent tu? Kang pandai sebut jer tapi tak tahu maksud lak. So, pada yg belum tahu, Patent ialah Hak eksklusif yang dianugerahkan kepada sesuatu rekacipta, sama ada kepada produk ataupun proses pembuatan produk dan juga penyelesaian teknikal terhadap sesuatu masalah. Pemilik patent diberi hak untuk memegang, memindah, dan memberi lesen bagi pengeluaran dan penjualan produk tersebut.

5 Patent Vivix Shaklee

1) Semulajadi, polyphenol diproses dari 4 tumbuhan hebat tanpa bahan pengawet.

Patent pertama menegsahkan bahawa Vivix adalah semulajadi dan diperbuat daripada tumbuh tumbuhan semulajadi. Tiada keraguan. 4 kandungan utama Vivix ini adalah sangat hebat dan mengandungi polyphenol yang tinggi. Jadi, tidak hairanlah mengapa Shaklee begitu konsistan memberikan yang semulajadi dan berkesan terbaik kepada kesihatan pengguna produk.

vivix shaklee, tidak beku, vivix cecair stabil, vivix supplemen terbaik, vivix sedap

Vivix juga merupakan sebatian cecair yang stabil dan tanpa sebarang bahan pengawet. Anda boleh uji sendiri di rumah dengan menyimpan vivix ke dalam freezer/tempat sejuk beku dan hasilnya vivix tidak akan pernah membeku. Bukti bahawa vivix tidak dicampur dengan air juga.

2) Bukan setakat resveratrol tetapi memberi gabungan bersama 15 jenis polyphenol.

Resveratrol adalah sejenis antioksidan. Resveratrol bertindak melindungi DNA sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. Polyphenol pula ialah sejenis sebatian fitokimia yang juga mengandungi antioksidan yang tinggi. Vivix mempunyai gabungan kedu dua resveraterol dan juga polyhenol yang dipatentkan. Jadi, dapat digambarkan kehebatkan vivix yang tiada pada produk lain kan?

3) Cold filling extraction process.

Vivix di hasilkan melalui proses Cold Filling Extraction yang mana suhu sejuk sewaktu proses untuk memastikan bioaktif polyphenol tetap seperti yang dikehendaki dan tiada kemerosotan terhadap kualiti vivix itu sendiri. Suhu tinggi akan menyebabkan polyphenol rosak dan terjejas.

4) 10x lebih berkuasa

Ya, vivix dipatentkan juga sebagai cecair yang mengandungi antioksidan reseveratrol dan polyphenol yang tinggi hingga 10 kali ganda lebih berkuasa. Tiada lagi produk anti aging yang mempunyai kuasa 10kali ganda antioksidan kecuali vivix.

5) Kandungan asas ialah Anggur muscadine.

vivix

 

Hanya vivix yang mendapat patent anggur muscadine sebagai kandungan utama. Hebatnya anggur muscadine ni adalah kerana ia mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi dan mampu melawan radikal bebas walaupun hidup liar dan dikawasan yang agak lembab. Bukan sebarangan anggur tau. mampu membesar sehingga sebesar bola golf dan mampu mempertahankan diri sendiri dari kulat dan kerosakan. Hebat ciptaan Allah.

 

Itulah tadi 5 patent Vivix Shaklee yang perlu anda semua tahu sebab kenapa anda harus memilih Vivix sebagai supplemen kesihatan anda setiap hari. Nak miliki patent patent ini bukan mudah tau. Setakat ini Vivix adalah supplemen terbaik yang dihasilkn oleh saintis Shaklee dan diperakui oleh jutaan penggunanya.

KLIK UNTUK PESANAN TERUS

KLIK UNTUK PESANAN TERUS

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: