BERTAHUN HIDAP DIABETES, DENGAN SEBOTOL VIVIX BACAAN GULA TURUN SEPARUH!

by azszua03 on 18 November 2016

Assalamualaikum…selamat malam…

Satu lagi kisah menggembirakan datang dari group saya sendiri, GMF. Salah seorang anak didik GMF baru baru ini menyatakan rasa gembira dan bersyukur setelah penyakit diabetes atau kencing manis ibunya turun separuh dari bacaan.

Nur faraha Jamal, risau dan mencari ikhtiar agar ibu yang disayangi dapat mengawal kadar gula dalam darahnya yang sangat tinggi dan merisaukan. Bertahun tahun si ibu mendapat penyakit diabetes dan bacaan dari hari ke hari semakin membimbangkan.

Biarpun ibunya menjaga pemakanan dan mencuba pelbagai petua dan ubat ubatan tradisional, kadar gula hanya turun sedikit dari bacaan berbelas tersebut. Risau dan runsing, bulan lepas, Faraha berikan sebotol vivix buat ibunya memandangkan awal bulan Oktober nanti ibunya akan membuat rutin check up dan Faraha ingin ibunya gembira.

ALHAMDULILLAH, Belum habis sebotol, semasa pemeriksaan di klinik kerajaan kadar gula dalam darah ibunya turun lebih separuh. Dari bacaan 15.3mmol, turun hingga 7.7mmol/l. Tak pernah ibunya dapat bacaan gula secantik ini katanya. Walaupun bacaan belum ke angka normal (rujuk sini). Tapi beliau sgt gembira dengan progress ini.

diabetes-bacaan-tinggi

Ini bukan testimoni pertama saya. Dah berpuluh rasanya customer saya yg mengalami masalah diabetes dan berpuas hati dengan vivix. Syukur alhamdulillah. Semoga mereka terus menikmati hidup yg sihat dan bermakna. Tiada yg lebih berharga dari kesihatan yang baik.

Semoga ibu Faraha juga akan normal bacaan gulanya untuk next check up. Insyaallah tiada yg mustahil. Ramai yang telah berjaya. Ikhtiar dengan vivix adalah salah satu cara semulajadi. Bukan ubatan sentetik. Kandungan vivix adalah 100% botanikal.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di talian 0192423139 atau whatsapp 0103223139. Terima kasih

order

KLIK UNTUK PESANAN TERUS

 

INFO : Panduan Cara Membuat Order Online

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: