SHAKLEE DI MELAKA PEMEGANG SIJIL ” CERTIFIED PRODUCT TRAINER”

by azszua03 on 20 May 2015

Assalamualaikum semua….

Hari ini saya berbesar hati untuk kongsikan sesuatu kepada rakan2 di alam maya. Alhamdulillah, selama hampir 2 tahun setengah bersama Shaklee, pelbagai kenangan manis yang saya dan suami lalui, mmg ada ranjau dalam apa2pun bisnes, tapi alhamdulillah kami masih teguh dan yakin bersama Shaklee di Melaka ini.

Alhamdulillah, Saya kini sudahpun diiktiraf sebagai “Certified Product Trainer”. Majlis Convocation malam tadi 19hb Mei 2015 lanjutan dari kursus 4 hari di Holiday Villa Hotel & Resort pada bulan Febuari (module 1) dan juga Januari (module 2) diadakan dengan sgt meriah. Alhamdulillah, saya sudah lulus dengan cemerlang  Tak perlu ragu2 untuk mendapatkan konsultasi bersama saya tentang Suplemen Shaklee yang terbaik untuk anda. Jom saya kongsikan gambar2 kemeriahan Majlis Convocation saya malam tadi.

this is just the beginning….

Shaklee di Melaka, anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutritionmy big supporter… tq hubby!

 

anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, sayang shaklee, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutrition

bergambar di corridor Pinnacle sebelum Majlis bermula, refreshment

 

anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, sayang shaklee, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutrition

The moment, Mr Victor Lim and me

anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, sayang shaklee, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutritionwith my upline, Master Hadha and sideline Ainul

anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, sayang shaklee, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutrition

with my sidelines, cum my bestfriend and sisters

anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, sayang shaklee, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutrition

with my super Upline, Master Zainul & Lyna yg Giler2 dan sempoi

It was a very great day, great foods, great friends and great event! Semoga masa akan datang, berderet anakcucu GMF pula graduate. Penghargaan yang diberikan pada kami graduan graduan sebenarnya adalah tanggungjawab yang lebih berat dan lebih besar menanti. Kami perlu menyentuh lebih byk hati untuk kenal apa itu Shaklee…menyebarkan lebih banyak kebaikan, kesihatan dan juga perkongsian…tapi kami pasti gembira melakukan itu semua…Jom jadikan hidup kita lebih bermakna dan ditambah nilai dari hari ke sehari… ingat Shaklee di Melaka, ingat saya!

Pengedar Shaklee di Melaka dan kawasan sekitar

Apapun, jangan lupa yer…. Saya ialah Pengedar Shaklee kawasan Masjid Tanah, Alor Gajah dan Sungai Udang Melaka  dan i’m certified as Product Trainer….Jadi jangan ragu ragu untuk mendapatkan produk Shaklee di Melaka dari saya dan juga konsultasi. Saya juga Pengedar Shaklee bagi kawasan Bukit Rambai, Tanjung Minyak, Tangga Batu dan Bertam Melaka.

 anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, shalee di melaka, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutritionThe Certificate

Jika anda inginkan perubahan…jika anda inginkan hidup lebih menyumbang nilai kepada kehidupan yg lain…jika anda ingin bernaung disyarikat yang kukuh (1st vitamin berusia 100 years dan masih dimakan sehingga kehari ini)…jika anda ingin menambah ekonomi keluarga….cari saya…Whatsapp atau call 019-2423139…saya tak menjanjikan emas berlian, kereta sport berderet…tidak!, tapi semuanya bergantung pada usaha anda juga..

 anugerah, shaklee award, product trainer, bisnes shaklee, sayang shaklee, bisnes terbaik, bisnes mudah, side income, pendapatan tambahan. cari pendapatan, halal dan patuhi syariah, convocation, shaklee trainer, TTT, nutrition

Hubungi saya terus (019.242.3139) bagi mendapatkan keterangan lanjut dan untuk saya cadangkan suplemen yang paling sesuai dengan masalah anda. Pstttt…kalau nak diskaun atau pun nak jadi member (dapat harga ahli ) jangan segan segan klik link whatsapp dibawah ni yer

Klik Sekarang ————–> www.wasap.my/60192423139

Klik Sekarang ————–> www.wasap.my/60192423139

Klik Sekarang ————–> www.wasap.my/60192423139

 

Add my Facebook now! :

Noor Azmiah Mohamad

Terima Kasih

 

{ 2 comments… read them below or add one }

faiz January 21, 2016 at 11:53 pm

hoo hebat dah tukar ke wordpress, mantop

Reply

azszua03 January 22, 2016 at 11:59 am

alhamdulillah…baru belajar2 guna je nih paiz…

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: